Úvod Úlovky David Jezbera Životní výprava

03. 08. 2018

Životní výprava

Tak jsem si opět udělal volno a vyrazil na několik dní s přítelkyní na ryby. Pro tuto výpravu jsem zvolil boilies OCEAN FOOD LINE - WIZARD a OCEAN FOOD LINE – CARP MAGNET. Z důvodů, že jsem revír již několikrát navštívil, tak nějaké informace jsem o vodě měl. Po příjezdu v podvečerních hodinách jsem zjistil, že hladina vody klesla více jak o 30 cm. Z úst rybářů zněly řeči, že záběry přichází zřídka a pokles hladiny vody na aktivitě ryb taky nepřidal. Nadšení a radost, že strávím s přítelkyní několik dní u vody, jsem si nenechal vzít. Vybral jsem si místo blíže k přítoku, kde v součastnou chvíli byla hloubka vody 1,2m. Toto místo bylo špatně přístupné a veškerou výbavu jsme museli navozit na vozíku cca 400 m. Po druhém vozíku se mi honilo hlavou, zda vše co jsem si sebou vzal, opravdu potřebuji. Celkem byly čtyři. Cestou přepravy věcí na lovné místo se mi honila myšlenka, zda budu krmit více či méně. Rozhodl jsem se, že začnu krmit méně, přidat mohu vždy, z důvodu menší aktivity ryb. Zvolil jsem pro začátek cca 8 až 10 raket partiklu, z větší části z toho byla řepka. K tomu jsem nakobroval pár kuliček boilies. Dvacet minut po nahození se rozezněl zvuk signalizátoru, na konci byl jeseter o rozměrech 120 cm, po něm přišli další dva přesahující délku 110 cm. V noci přišel první kontakt od kapra, který měl 8 kg. Po náhozu do vody jsem nelenil a opět poslal několik kuliček boilies do krmného místa. Druhý den ráno jsem opět zakrmil spíše menším množstvím partiklu a několik kuliček boilies a po každém záběru jsem dvě až tři rakety vždy přihodil. Tato taktika se zdála být uspěšená, tak jsem ji aplikoval po celou dobu naší výpravy. Během dne jsme zdolali osm kaprů, z něhož jsme dokázali přelstít kapry od 6 – 9 kg. Třetí den už jsme se snažili rybu selektovat, podařilo se zdolat tři kapry vážící nad 10 kg a jednoho přesahující hranicí 12 kg. Nadcházející den jsme se drželi stále stejné strategie krmení i lovu. Při pohledu na vodu nad naším krmným místem bylo vidět několik ryb, jak krouží, ale záběru jsme nemohli od rána docílit. Po chvíli se ale rozezněl signalizátor a na konci byl amur o váze 9 kg. O dvě hodiny později se mi rozjel prut, který jsem měl cca 10 m od krmného místa. Po zdárném boji se nám podařilo na břeh dostat krásného šupíka o váze 15 kg. Do večerních hodin jsme zdolali ještě pět kaprů nad 11 kg. Již v tuto chvíli to bylo neskutečné, co jsme prožívali. Já ani přítelkyně jsme nevěřícně nechápali svým očím, čeho jsme skutkem. V tuto chvíli při ulehnutí do spacáku a s úsměvem na tváři jsme si řekli, že jsme svědky opravdu kapřího šílenství a životní výpravy. Tato noc nám ale přinesla další zážitek a to v podobě nádherného lysce o váze 17,10 kg, který byl na této výpravě největší. Pocity, které se ve mně mísily, nelze slovy ani popsat. V průběhu dalšího dne panovalo horko a aktivita ryb byla do odpoledních hodin takřka nulová. Okolo sedmnácté hodiny začalo pršet, a tím se opět odstartovaly kapří žně. Po dobu dvouhodinového deště jsme zdolávali rybu za rybou. Promočení od hlavy až k patě nám usměv na tváři nescházel. Po dobu deště jsme zdolali čtyři kapři o váze 12,15; 12,25; 12,40; 13 kg a několik menších. Noc protentokrát zůstala klidná. Již v brzkých ranních hodinách se to opět rozjelo nanovo. Chytli jsme několik kaprů o váze 7 - 10 kg a dále 10,50; 11,50; 12,60; 13,30 a úžasného lysce o váze 15,15 kg. Poslední den této úžasné výpravy jsme ještě zdolali jesetera 115 cm a rozloučit se s námi přišel ještě šupík o váze 13,10 kg. Tímto děkujeme Carp Inferno.

Produkty zmíněné v tomto článku

Boilies Wizard

Celá řada Ocean food line je postavená na směsi nejkvalitnějších rybích mouček.

Boilies Wizard Není skladem od 109 Kč Detail

Boilies Carp magnet

Boilies Carp magnet Není skladem od 109 Kč Detail
Zpět na výpis článků
Nákupní košík celkem: 0,- Kč 0

Nastavení cookies na této stránce

X

Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.

Technické cookies

Analytické cookies

Marketingové cookies

Vážíme si Vašeho soukromí, a proto potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.