Úvod Úlovky Carp Inferno Liberec Víkend s Kubou

11. 08. 2020

Víkend s Kubou

Ahoj rybáři a rybářky,

Po měsíci jsem se zase utrhnul na víkend k vodě. No spíš mě měla Lucy už plný zuby a vyhnala mě. Tak jsem oslovil kamaráda, který se mi zmiňoval, že kdysi chytal a že by možná zase začal. Přišlo mi to jako dobrá chvilka na ukázání nástrah a návnad CARP INFERNO spolu s produkty firmy JR PRODUCTS. Přišel den příjezdu k vodě, ale ještě jsem musel do práce. Ten den byl pro mě jeden z nejdelších, však to nejspíš sami znáte. Nedalo se nic dělat a utekl jsem o chvíli dřív. Každá minuta navíc u vody je super. Dorazil jsem na místo a začal jsem vybalovat. Po chvíli dorazil i Kuba, tak jsem mu vysvětlil, co se bude dít, a dali jsme se do práce. Za chvilku bylo hotovo. A mohli jsme v klidu sedět a relaxovat u nahozených prutů. Krmili jsme červeným půleným a celým boilie NATURAL s troškou kukuřice. Pod háček jsem osobně zvolil mojí jasnou klasiku SALMON SPICE 25 mm + pop up PEPŘ a na druhý prut šla bez debat ŠVESTKA s pop upem ŠVESTKA ANANAS. Kubovi jsem neradil a nechal ho vybrat podle jeho uvážení. Nakonec padla volba na starší ale pořád účinnou nástrahu JÁTRA – PEPŘ 25 mm s popkou ŠVESTKA ANANAS. A na druhý prut dával stejně jako já ŠVESTKU s popkou ŠVESTKA ANANAS. Jelikož se pomalu blížil, večer začali jsme chystat večeři. Po cca třech hodinách Kubovi vyjel prut, kde měl jako nástrahu ŠVESTKU s popkou ŠVETKA ANANAS. Po úspěšné zdolávačce, skončil na podložce pěkný kapr, který vážil 7 kg a měřil 69 cm. Kapříka jsme pustili a šli jsme dělat večeři. Chvíli po večeři se rozjel i můj prut, na kterém byl můj favorit SALMON SPICE 25 mm a popka PEPŘ. Úspěšné podebrání a na podložce byl parádní kapr, s mírami 82 cm a 11 kg. Obrovská radost a ryba během chvilky byla vrácena do vody. Přes noc měl Kuba asi tři záběry, dva bohužel neproměnil a jeden byl takový malý kapřík, kterého jsme hned pustili. V sobotu odpoledne měl Kuba ještě tři jízdy, ze kterých proměnil jednu a na podložce byl další šupinatý krasavec, který si zobnul boilie CARP MAGNET BALLANCE. Měřil 72 cm a vážil 7 kg. Já jsem opět vybíhal k prutu v podvečer a jízda byla na boilie ŠVESTKA s popupem ŠVESTKA ANANAS. Hezký 7 kg vážící kapřík mi dopřál pěkný souboj a během chvilky šel zpátky do vody. To byla naše poslední ryba. Myslím si, že se nám výprava vydařila.

Za CT Carp Inferno & JR Products Pepa „Jůzek” Novotný

Produkty zmíněné v tomto článku

Boilies Švestka

Vysoce účinné a cenově dostupné boilies. Nutra line je naší nejprodávanější řadou. Obsahuje absolutně vše co kapři milují a pot...

Boilies Švestka Skladem 199 Kč Detail Nejprodávanější

Boilies Salmon spice

Celá řada Ocean food line je postavená na směsi nejkvalitnějších rybích mouček.

Boilies Salmon spice Není skladem od 109 Kč Detail

Carp magnet ballance

Ani ne plovoucí ani ne potápivé-to je balanční neboli vyvážené boilies.

Carp magnet ballance Není skladem 159 Kč Detail

Pop-up Švestka - Ananas

Naše vlastní pop up boilies se vyznačuje abnormálně vysokým vztlakem.

Pop-up Švestka - Ananas Skladem 99 Kč Detail
Zpět na výpis článků
Nákupní košík celkem: 0,- Kč 0

Nastavení cookies na této stránce

X

Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.

Technické cookies

Analytické cookies

Marketingové cookies

Vážíme si Vašeho soukromí, a proto potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.