Úvod Úlovky Carp Inferno Liberec Expedice Apalucha

13. 10. 2020

Expedice Apalucha

Ahoj Inferňáci,

po dlouhém rozmýšlení, kam na ryby padl výběr na jeden hradecký svazový písník. Lucy táta Marcel má možnost obsadit jeden pozemek, kterému říkají Apalucha, tak proč toho nevyužít. Sestavu jsme tentokrát tvořili já s Lucy, její táta Marcel a Vargič. Termín vyšel na prodloužený víkend v září a my jsme si ho prodloužili ještě o čtvrtek a pátek. Ve čtvrtek ráno jsme skočili do zabaleného auta a hurá, Expedice Apalucha může začít. Po příjezdu k vodě nás čekala trošku fuška. Všechno jsme museli naložit na loď a pádlovat na místo určení. Ale stálo to za to. Co by člověk neudělal pro čtyři noci u vody. Po dovezení posledních věcí na místo jsme rozbili náš rybářský tábor, nahodili a zakrmili. Ještěže je možnost rybařit aspoň do půlnoci. Ten náš rybářský řád je bída, však to sami znáte. Moje první volba byla na jeden prut 25 mm SALMON SPICE a na druhý CITRUS a popka CITRUS. Lucy si jela svou klasiku WIZARD s popkou ŠVESTKA ANANAS a na druhý prut dávala ANANAS MUŠLE s popkou MONSTER CRAB. Zakrmování probíhalo kobrou a spombem. Krmili jsme směsí boilie, co kdo měl. Kobrou tam lítalo červené a žluté celé boilie NATURAL a spombem půlené boilie s kukuřičnými peletami. Nyní se kromě nástrah zmíním o další části našeho vybavení, kterou je podběrák. Ať chceme nebo ne, bez podběráku se žádný moderní kaprař neobejde. Po navázání spolupráce s firmou JR Products jsem si mohl otestovat jejich podběrák, do kterého jsem se zamiloval. Pevná kulatá hlava, silný kříž, kvalitní síťka s bočními oky a lehká dvoudílná tyč s plovákem. Během mojí kaprařské kariéry mi rukama prošla spoustu podběráků, které se zlomily v kříži, ulomilo se jim rameno hned za kovovou koncovkou a ty menší podběráky skončily s ohnutými rameny. Ale na podběrák firmy JR Products se můžu spolehnout na sto procent. Za mě je to dosud nejlepší podběrák, do kterého se nemusíte bát opřít. Hned ve čtvrtek měli záběr Vargič a Marcel. Byli to kapříci kolem šesti kilogramů, kterým zachutnalo boilie E2 BROSKEV – OLIHEŇ a WIZARD. Další den jsem se dočkal i já. Dopoledne mi přišel takový nevýrazný padák, ze kterého byl kapřík kolem pěti kilo na boilie SALMON SPICE s popkou PEPŘ. V pátek večer se to docela rozjezdilo. Mně kolem půl osmé na boilie CITRUS s popkou CITRUS přišel další kapr o váze 6,8 kg. V devět večer vytáhla ze spacáku Vargiče jízda, která skončila kapříkem o váze cca 4 kg, ten přišel na boilie BETA. V jedenáct hodin, když jsme s Marcelem krátili čas pokecem a videy na YouTube, se rozdrnčel jak můj, tak Marcelův prut. Po záseku jsme si nejdřív mysleli, že máme smotané pruty, ale nakonec z toho byl krásný double. Marcel vytáhl kapra o váze 8,6, kg, který přišel na šílenou kombinaci popka PEPŘ, boilie SALMON SPICE a opět popka PEPŘ. Já jsem měl kapříka o váze 8,4 kg, který si zobnul panáčka CITRUS. Zamotali jsme prut i Vargičovi, který už nechtěl nahodit. Nakonec dal na má slova, poslal to tam zpět a dvacet minut před půlnocí zdolal na boilie ŠVESTKA kapříka s váhou přes 6,5 kg. V sobotu už od božího rána pršelo. Chvíli před polednem Vargič vylovil kapříka cca 5 kg, který neodolal boilie BANÁN OLIHEŇ. Před sedmou hodinou přišla jízda i Marcelovi. Zdolal šupíka o váze 6 kg, u kterého zabodovala kombinace boilie WIZARD a popky PEPŘ. Od té doby ani píp. V neděli kolem sedmé večer jsem odvezl Vargiče a ten vyrazil domů. Hlásiče pořád mlčely, ale my jsme se nevzdávali. A když pípáky nic, my jsme si aspoň dopřáli grilovaného králíka. Najednou v osm večer záběr. Po večerní zdolávačce skončil na podložce krásný lysec, který vážil 7,7 kg, který neodolal kombinaci bolie ŠVESTKA a popky ŠVESTKA-ANANAS. To byla poslední ryba výpravy.

ěZa CT Carp Inferno & JR Products Pepa „Jůzek”Novotný, Jarda„Vargič”Varga, Lucka„Lucy”Černá a její táta Marcel.

Produkty zmíněné v tomto článku

Boilies Švestka

Vysoce účinné a cenově dostupné boilies. Nutra line je naší nejprodávanější řadou. Obsahuje absolutně vše co kapři milují a pot...

Boilies Švestka Skladem 199 Kč Detail Nejprodávanější

Boilies Wizard

Celá řada Ocean food line je postavená na směsi nejkvalitnějších rybích mouček.

Boilies Wizard Není skladem od 109 Kč Detail

Boilies Broskev - Oliheň

Potápivé,extra esencované boilies pro kaprařinu i feeder.

Boilies Broskev - Oliheň Skladem 99 Kč Detail Nejprodávanější

Pop-up Švestka - Ananas

Naše vlastní pop up boilies se vyznačuje abnormálně vysokým vztlakem.

Pop-up Švestka - Ananas Skladem 99 Kč Detail

Pop-up Pepř

Pop-up Pepř Skladem 99 Kč Detail
Zpět na výpis článků
Nákupní košík celkem: 0,- Kč 0

Nastavení cookies na této stránce

X

Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.

Technické cookies

Analytické cookies

Marketingové cookies

Vážíme si Vašeho soukromí, a proto potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.