Úvod Úlovky CT Carp Inferno Liberec „24 kapřích hodin” Hamr na Jezeře

24. 07. 2018

„24 kapřích hodin” Hamr na Jezeře

Ahoj Inferňáci,

V druhé polovině června, se uskutečnil závod kousek od mého bydliště. Ano, jak už název napovídá, jmenuje se „24 kapřích hodin” a konal se v Hamru na Jezeře. Je paráda se zúčastnit těchto závodů, jedině v tuto chvíli, Vám dovolí bivakovat u vody a lovit zde nonstop. Což je super, protože jindy je lov povolen pouze od 5:00 ráno do 22:00 večer. Takže jsme si s Lucy řekli, že se zúčastníme a jak se říká „zabijeme” né dvě ale rovnou tři mouchy jednou ranou. Abych upřesnil ty „mouchy”. J První byla to, že si má přítelkyně Lucy čichla jak k rybaření, tak i k závodění a chtěla závodit, je hodně soutěživá, J druhá právě ta možnost bivakování a lovu nonstop a třetí ta neskutečná chuť rybařit a ukázat co umí CARP INFERNO. Takže dorazili jsme na prezenčku a losování míst. Už při obchůzce, jsem věděl, kam přesně bych nechtěl jít. Doplatil jsem druhou půlku startovného a mezitím Lucy vylosovala místo, když jsem zjistil co je to za místo, byl jsem mile překvapen. Měli jsme číslo 4. Je to místo hned za tzv. psí pláží. Nachystali jsme obydlí, krmení, pruty a vše co je potřeba. A zjistili, že máme ještě cca 40 minut času tak jsme si v klidu sedli a vyčkávali na startovní hvizd, který byl v 17:00. Jakmile zazněl, okamžitě letěli pruty do vody a pak následovalo zakrmení a čekání. Přes den jsem tomu moc nadějí nedával, přišlo ochlazení o dvacet stupňů a spíše jsem čekal, že když se zadaří tak to bude v noci. A taky že jo, po tom ochlazení byla v noci solidní zima. Lucy si vesele a spokojeně spala v bivaku, tak jsem si sbalil příposlech a zalezl se natáhnout do auta. Asi po hodině spánku mě vytáhl záběr, který jsme proměnili a první body čekali v saku na ranní měření. Ryba zabrala na CARP MAGNET BALLANCE obalený v pastě CARP MAGNET. Okamžitě jsem do vody poslal stejnou sestavu. Chvilku jsme pochodili kolem prutů a usoudili, že opět zalezeme do bivaku. Jen jsem si sednul do křesla a Lucy zapnula spacák, tak přišla brutální jízda na Lucčin prut. Než jsme doběhli k prutu, ryba si vzala dobrých 70 metrů vlasce z navijáku. Po tom co se jí podařilo dobrzdit, začalo dlouhé zdolávání. Po tom co jsme rybu podebrali a uložili do saku, jsme opět chvilku postáli před bivakem a čekali, co kdyby náhodou byla další jízda. Kaprovi, kterého Lucy zdolala, zachutnalo pop up boilie s příchutí ŠVESTKA – ANANAS. Samozřejmě že chvíli po tom co jsme opět zalezli a udělali si pohodlí, tak se znovu rozeřval příposlech a já vesele utíkal k prutům. Opět stejná nástraha CARP MAGNET BALLANCE obalený v pastě CARP MAGNET. Toto boilie je prostě PECKA!!! Po chvíli jsme podebrali dalšího kapra. Do rána už jsme záběr neudělali, takže jsme vesele a spokojeně poklimbávali v bivaku. Ráno, když přišel rozhodčí, jsme začali konečně měřit a fotit. Mé ryby mě ráno moc překvapili. První kapr měřil 82cm a vážil 10,75kg a druhý měřil 72cm a vážil 8,92kg. Dvě nádherné, zdravé a bojovné ryby. Pak přišel na řadu Lucčin kapr, byl to opravdový krasavec, kterému jsme naměřili 84cm a váha ukázala 11,93kg, jak říkám toto jezero ukrývá nádherné kapry. Nakonec v 17:00 při zatroubení, které znamenalo konec závodu, jsme dobalili posledních pár věcí a odebrali se na místo vyhlášení. Netrpělivě jsme očekávali, jak to dopadne a kde nakonec skončíme, z 33 zúčastněných teamů. Nakonec jsme s našimi třemi rybami skončili z již zmíněných 33 teamů na krásném třetím místě. Takže za nás maximální spokojenost. A co bych dodal na konec……. asi jen to, že CARP INFERNO prostě ŠLAPE NA JEDNIČKU!!!!!!!

Za CT CARP INFERNO LIBEREC Pepa „ Jůzek ” Novotný a Lucka „ Lucy ” Černá

Produkty zmíněné v tomto článku

Carp magnet ballance

Ani ne plovoucí ani ne potápivé-to je balanční neboli vyvážené boilies.

Carp magnet ballance Není skladem 159 Kč Detail

Pop-up Švestka - Ananas

Naše vlastní pop up boilies se vyznačuje abnormálně vysokým vztlakem.

Pop-up Švestka - Ananas Skladem 99 Kč Detail
Zpět na výpis článků
Nákupní košík celkem: 0,- Kč 0

Nastavení cookies na této stránce

X

Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.

Technické cookies

Analytické cookies

Marketingové cookies

Vážíme si Vašeho soukromí, a proto potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.