Úvod Úlovky CT Carp Inferno Liberec Masakr v Maďarsku

19. 10. 2018

Masakr v Maďarsku

Ahoj všem rybářským nadšencům, poslední týden v září jsme se s kolegou Vargičem a kamarádem Jožkou vydali na týden do Maďarska, nejen prodloužit si léto, ale samozřejmě zdolat si nějaké maďarské kapry. Po bádání a surfování po internetu, jsme vybrali jezero Pölöske, které má rozlohu 146ha. Měli jsme obrovskou výhodu, že Jožka umí perfektně maďarsky, takže vše, co jsme potřebovali, nám vyjednal. Jak jinak než že následovali mraky příprav a zjišťování z různých zdrojů informace o tomto jezeře. V jedné chvíli jsem byl při zjišťování informací nadšený, jak je to jen možné a v druhé chvíli mi přeběhl mráz po zádech a chtělo se mi brečet. Usoudil jsem, že tato výprava jestli bude zdařilá, tak posune nás i naše zkušenosti na úplně jinou úroveň. Protože co si budeme povídat, když jsem dostal informaci, že dno je totálně poseté vázkami v podobě popadaných stromů, keřů a že neexistuje nahazování a zdolávání ze břehu. A že máme počítat s tím, že každou rybu budeme kotvičkovat, tak to jsme si řekli, že tato výprava bude masakr. Nastal den odjezdu, nachystal jsem si pár potřebných věcí, co jsem si chtěl odvézt z domova a šel jsem spát. V neděli o půl jedné ráno jsem frčel vyzvednout Vargiče. Jen co jsem ho vyzvedl, frčeli jsme do garáže a nastalo pekelné balení. Po naskládání věcí do rakve a auta jsme vyrazili pro Jožku. Jakmile jsme ho vyzvedli a nasoukali ještě jeho věci do auta, už nám nic nebránilo, abychom frčeli směr Maďarsko. Od Jožky jsme vyrazili cca v půl čtvrté ráno a k jezeru jsme dorazili kolem jedné hodiny odpoledne a to jsme si ještě v klidu po cestě dali oběd. Jakmile jsme přijeli, Jožka okamžitě začal vyjednávat vše potřebné, jako povolenky, doplacení ubytování, jestli tam nejsou nějaká zvláštní pravidla a další věci. Co se pravidel týče, je to úplně super, zavážení povoleno, systém chyť a pusť, háčky s protihrotem a hlavně a to je důležité lov NONSTOP. Jen pro upřesnění je to maďarská svazová voda, žádný soukromák, takže co se týče rybí obsádky je to podobné jako u nás, není problém nachytat spoustu ryb do 50cm, ale s rybami nad 60cm je to podstatně složitější.Co se týče krmení tak jsme používali vařený partikl společně s několika druhy boilie a to JOGURTOVÁ JAHODA, SCOPEX CHILLI, NAHNILÁ BRUSINKA, CARP MAGNET a WIZARD. Nejsme zastánci toho, že by se v krmném místě mělo nacházet pouze boilie s jednou příchutí. První dva dny jsme strávili na lovném místě číslo 5. Toto místo je v krajní, mělké části jezera hloubka tu byla o 60cm po 1,4m. Za první dva dny jsme moc záběrů neudělali. A když už nějaký byl tak od kaprů do 50cm, nejhorší je že i na zdvojenou nástrahu kde bylo boilie 25mm tak se do toho pouštěli ryby do 50cm. Špatné bylo to, že když jsme vyvezli jeden prut na cca 250m a dal jsem na něj takto velkou nástrahu, tak co hodinu nám chodili záběry od ryb do 50cm, tak jsme po dvou dnech usoudili, že to není to pravé, proč jsme sem přijeli. A začali jsme si hrát s myšlenkou změna místa, ryba jistá. Od začátku tohoto nápadu po konečnou realizaci uběhli cca 3 hodiny a byli jsme přestěhováni na novém místě.Pro pokračování jsme zvolili lovné místo číslo 2. Bylo to místo ve středu jezera. Hloubka tu byla od 1m do 3m.Do konce pobytu nám zbývali necelé čtyři dny, tak jsme plní očekávání vše nachystali a vyrazili na vodu. Našli jsme si lovná místa, která se dala krmit ze břehu, montáže se také dali nahodit, takže paráda. Hned první den na novém místě se mi podařilo zdolat dva krásné kapry, první kapr přišel v půl šesté odpoledne na nástrahu CARP MAGNET BALLANCE, měřil 88cm a vážil 9,03kg. A druhý krasavec přišel ve 22:20 na boilie JÁTRA PEPŘ, měřil 79cm a vážil 7,4kg. Po každém záběru jsme dokobrovali hrst boilie, nachystali novou montáž a do zakrmeného místa nahodili. Průběžně nám chodili záběry i od menších ryb, ale na to už jsme si zvykli. Další den jsme hned ráno dokobrovali pár hrstí boiliesu, vyměnili montáže a honem nahodit. Kolem deváté ráno se mi ozval hlásič pomalým a táhlým záběrem. Vystartoval jsem z křesla a zasekl. Po cca 10 minutovém zdolávání jsme podebrali krásného šupináče, který přišel na boilie JÁTRA PEPŘ s pop upem MONSTER KRAB a měřil rovných 90cm a vážil 11,3kg. Do konce výpravy už mi chodili pouze záběry od malých ryb do 50cm. Jardovi se podařilo zdolat ještě jednoho slušnějšího kapra, který přišel na CARP MAGNET BALLANCE a měřil 64cm a vážil 4,2kg. Jak říkám po této rybě jsme už žádnou větší nevytáhli. A jak jsem již zmiňoval, byla to velice náročná voda, co se týče vázek, o spoustu ryb jsme díky vázkám přišli a montáže a olova ani nepočítáme. Ale byla to úžasná zkušenost a máme v plánu se tam ještě párkrát vrátit.

Za CT CARP INFERNO Liberec Pepa „ Jůzek ” Novotný a Jarda „Vargič” Varga

Produkty zmíněné v tomto článku

Boilies Scopex - Chilli

Vysoce účinné a cenově dostupné boilies. Nutra line je naší nejprodávanější řadou. Obsahuje absolutně vše co kapři milují a pot...

Boilies Scopex - Chilli Není skladem 199 Kč Detail

Boilies Jogurtová jahoda

Boilies Jogurtová jahoda Skladem od 79 Kč Detail Nejprodávanější

Boilies Wizard

Celá řada Ocean food line je postavená na směsi nejkvalitnějších rybích mouček.

Boilies Wizard Není skladem od 109 Kč Detail

Boilies Carp magnet

Boilies Carp magnet Není skladem od 109 Kč Detail
Zpět na výpis článků
Nákupní košík celkem: 0,- Kč 0

Nastavení cookies na této stránce

X

Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.

Technické cookies

Analytické cookies

Marketingové cookies

Vážíme si Vašeho soukromí, a proto potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.